Doneren

U kunt stichting ZonnaCare steunen door gebruik te maken van de optie ‘Direct doneren’ links (of op mobiel: hierboven). Ook kunt u uw gift natuurlijk overmaken op IBAN NL69 ABNA 0566 5462 48 t.a.v. Stichting ZonnaCare.

Uw donatie kunt u aftrekken van uw belastbaar inkomen en is vrij van schenkingsbelasting en successiebelasting. Hier vindt u meer informatie over giften. Indien u van deze regeling gebruik wilt maken is het van belang in de omschrijving uw e-mail of postadres te vermelden. U ontvangt dan een bewijs van donatie voor uw belastingaangifte.

Hartelijk dank voor uw gift die bijdraagt aan kwaliteit van leven van zorgintensieve kinderen!

Fondsen en giften

Stichting ZonnaCare is dankbaar voor de bijdragen van alle donateurs!

Logo_NSGK
stichting-haella-logo
Logo_RDO_Balije_van_Utrecht
Logo_Pallieterhelpt_kl
Logo_SNF_kl
Logo_Lakeland_foundation
Logo_Kiwanis_oval
Logo_fondsnuts-ohra_kl
logo_Elise_Mathilde_Fonds
albert-heijn-logo
Logo_True_Blue

J.E. van der Beek-Schoon; Stinafo samen voor het gehandicapte kind; J.C. van der Beek; Mevr. G.D. Eikelenboom; Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind (NSGK); Buitenspeeldag Rijnsburg juni 2011 en juni 2012; Stichting Radix Fundatie; Stichting Elise Mathilde Fonds; Social Network Foundation; Stichting True Blue; Stichting Pallieter; Retourette; Sponsoractie AH Den Dolder; Mevr. C.M. Bernard-Rietkerken; SKG Protestantse gemeente Emmen; Mevr. M.J.E. Janssen-Heijen; xx; Kiwanis club Bilthoven; Haëlla Stichting; Mevr. R. Lubach; Lions Club Bilthoven 2000; Ridderlijke Duitsche Orde de Balije van Utrecht; Lakeland Foundation; Fonds NutsOhra; Biltse Motorrijders Vereniging (BMV); Stichting Kinderfonds Van Dusseldorp; Stichting Reggeborgh; Fam. Klasens; Fam. Westland; Dhr. F. van den Bergh; Bridge Combinatie Concordia – 86; Stichting Altrecht afdeling Wier; DoldersPopPodium; Marshoek; Navigate North – Team Myuna; Dhr. J.W. Kuijpers; Dhr. J.C. Marijt.